Zalety wizytówek plastikowych. Poradnik dla przedsiębiorców.
Informacje
Zalety wizytówek plastikowych. Poradnik dla przedsiębiorców.
Spis treści:
- Wizytówki plastikowe przezroczyste – czy warto na nie stawiać?
- Ale jak to przezroczysta?
- Wizytówki plastikowe – cena też się liczy
Wizytówki to podstawowy atrybut każdego przedsiębiorcy, dziennikarza, biznesmena czy freelancera, który oferuje usługi w różnych branżach. Te klasyczne, papierowe mogą być ładne, drukowane na wielu rodzajach papieru. Są jednak dość nietrwałe i, co by nie mówić, dość opatrzone. Warto więc pomyśleć o wizytówce w innej formie. O wizytówce, która już sama w sobie sprawi, że zapadniemy w pamięć potencjalnym klientom.
Wizytówki plastikowe przezroczyste – czy warto na nie stawiać?
Przede wszystkim nie należy się w tym miejscu przejmować kwestią ekologii. Plastikowe wizytówki są robione z surowców pochodzących z recyklingu, dzięki czemu nie mają negatywnego wpływu na środowisko.
Jakie są inne atuty wizytówek z tworzywa sztucznego? Na pewno są bardzo oryginalne. Wręczając ją komuś, od razu zostajemy zapamiętani. Dzięki temu możemy liczyć na to, że wygramy wyścig o współpracę z innymi potencjalnymi dostawcami usług czy towarów. Tak karta nie niszczy się tak szybko, jak papierowy odpowiednik. W przeciwieństwie do niego jest odporna na wiele czynników. Nie zamoknie, nie podrze się, nie wyblaknie, a nawet przetrwa krótką próbę ognia. Nie jest oczywiście niezniszczalna, ale przetrwa wiele długich lat.
Nie da się również ukryć, że decydując się na plastik, możemy lepiej podkreślić wyjątkowy charakter naszej działalności. Jeśli działamy w ciekawej lub niszowej branży, nasza wizytówka może to jeszcze lepiej unaocznić. My jesteśmy oryginalni i wszystko inne, co z nami związane, również. Tym bardziej że nie musimy się ograniczać do koloru białego. Można wybrać połyskujące srebro lub matową czerń – wszystko zależy od nas.
Ale jak to przezroczysta?
Przezroczyste plastiki są obecnie bardzo modne. Jedną z najpopularniejszych obecnie w Europie kart płatniczych jest ta oferowana przez pewien niemiecki bank. Jest oryginalna i podkreśla indywidualny styl jej użytkownika. Ceni on sobie wyjątkowość i przełamywanie schematów.
W tym samym kierunku można pójść z wizytówkami. Wizytówki plastikowe przezroczyste stają się coraz chętniej wybieraną formą prezentacji. Na tę formę decydują się osoby, które zajmują się konkretną, często charakterystyczną dziedziną. Często są to artyści, graficy, programiści. Na przezroczystym plastiku można przekazać bardzo wiele ciekawych informacji. Nie tylko w klasycznej formie, czyli z naszym danymi, ale też z ciekawą formą graficzną nawiązującą do naszej działalności. Może to być logo firmy lub piktogramy, które od razu skojarzą się z tym, co chcemy zaoferować.
Wizytówki plastikowe – cena też się liczy
Oczywiście, plastikowe wizytówki są droższe. Po prostu tworzywo sztuczne jest droższe od papieru, ale też trwalsze. Decydując się na lepszą jakość, musimy być przygotowani na nieco wyższe koszty. Tradycyjnie jednak, jak przy każdym druku, im więcej zamówimy, tym mniej zapłacimy.
Trudno jednoznacznie określić cenę, ponieważ zależy ona od kilku czynników. Wspomniany nakład jest jednym z nich. Do tego musimy doliczyć sposób zadruku, którego chcemy użyć. Czyli trochę jak z konfiguracją auta – im więcej dodatków, tym wyższa cena.
Pamiętajmy jednak, że taka inwestycja może okazać się dla nas niezwykle opłacalna. Nasza wizytówka nie zginie wśród wielu innych, klasycznych, z papieru. Zawsze będzie się wyróżniać. Dzięki temu możemy liczyć na większe zainteresowanie naszymi usługami.