DrukarniaOnline.pl

Teczki ofertowe jako narzędzie promocji marki

Teczki ofertowe jako narzędzie promocji marki

Spis treści:

 

Dbasz o wizerunek swojej firmy i masz częsty kontakt z klientami? Przygotuj materiały, dzięki którym Twój biznes będzie rozpoznawalny. Teczki ofertowe z logo Twojej firmy mogą dobrym sposobem.

 

W firmach, w których bezpośredni kontakt z klientem jest podstawą działalności, często stosuje się branding na materiałach reklamowych. Najczęściej stosowanymi materiałami są wizytówki, teczki na dokumenty, długopisy, a także notesy, kalendarze. Spójna komunikacja w materiałach reklamowych podnosi świadomość marki i wpływa na jej profesjonalny wizerunek. W jakie elementy reklamowe warto inwestować i dlaczego branding jest ważny?

 

Dlaczego branding jest ważny?

Branding to budowanie świadomości marki i wizerunku, dzięki któremu firma będzie rozpoznawalna. Ważnym elementem brandingu jest prowadzenie spójnej komunikacji. Oznacza to między innymi, że materiały, które np. dajemy klientom czy partnerom powinny być nie tylko estetyczne, ale również odzwierciedlające naszą markę. Ważne jest stosowanie ustalonych kolorów i czcionek.

Jednym z elementów budowania dobrego wizerunku marki są materiały reklamowe oraz firmowe. Wysyłanie listów na papierze z logo firmy, obrandowane kalendarze dla pracowników czy teczki ofertowe z nadrukiem w kolorach marki to przykłady rozwiązań, które możemy stosować. Przystępując do przetargu również dobrym rozwiązaniem jest złożenie dokumentów w teczce ofertowej, która podkreśli profesjonalizm firmy.

  Teczki ofertowe jako narzędzie promocji marki

 

Teczki firmowe jako element brandingu

Dobrym sposobem na spójną wizerunkowo markę są m.in. różnego rodzaju teczki na dokumenty. Mogą być one nie tylko sposobem na utrzymanie porządku w biurze czy w domu. Teczki z nadrukiem stosowane są bardzo często jako element promocji marki przez firmy z sektora bankowego czy ubezpieczeń. Klienci otrzymują dokumenty w eleganckich „opakowaniach”, które natychmiast dodają profesjonalizmu.

cennik druku teczek ofertowych

Jakie są rodzaje teczek?

  • teczki na dokumenty
  • teczki z nadrukiem
  • teczki ofertowe
  • teczki na dokumenty z przegródkami

Teczki ofertowe powinny przede wszystkim być spójne z identyfikacją wizualną danej marki tj. kolorami i czcionkami. Jest to ważne ze względu na budowanie spójnego wizerunku we wszystkich kanałach komunikacji i w każdych materiałach reklamowych.

W projektowaniu teczek zadbajmy także o ich funkcjonalność: pomyślmy wcześniej jaki mają spełniać cel i do czego będą używane. Teczki na dokumenty z przegródkami sprawdzą się biurze firmy, natomiast np. takie z nadrukiem mogą być elementem paczki prezentowanej na targach czy eventach z klientami.