DrukarniaOnline.pl

Rollup reklamowy - wyroluj konkurncję

Rollup reklamowy - wyroluj konkurncję

Spis treści:

Skuteczna reklama to prosty przekaz trafiający do określonej grupy odbiorców w odpowiednim czasie. Sprawdź tradycyjną formę marketingu i wyroluj konkurencję!

 

Reklama – jak to działa?

Reklama to forma przekazu informacji, kierowana do określonej grupy odbiorców. Jej celem jest zachęcenie do kupna, skorzystania z określonego dobra lub usługi. Informacje, jakie niesie za sobą reklama, prezentują dobra w taki sposób, by odbiorca chciał nabyć produkt lub skorzystać z usługi.

Skuteczność reklamy zależy od kilku czynników. Czy można stworzyć przepis na sukces w reklamie? Najlepsze formy reklamy i komunikatów łączy kilka cech. Jeśli chcesz przyciągnąć klientów, postaw na prostotę, jasny i angażujący przekaz, który wpłynie na emocje. Bądź wiarygodny i skieruj reklamę do odpowiedniej grupy odbiorców. Wszystkie te elementy można osiągnąć, wybierając rollup.

  Rollup reklamowy - wyroluj konkurencję

 

Rollup to rodzaj prostego systemu wystawienniczego. Składa się z kasety ze zwiniętym plakatem oraz aluminiowych rurek, służących do unieruchomienia rozwiniętego wydruku. Taki stojak reklamowy sprawdzi się idealnie w przypadku reklamowania marki na eventach, targach. Może być ustawiony też w pobliżu wejścia do lokalu. To funkcjonalne akcesorium, proste w użytkowaniu i transporcie pozwoli świetnie wyeksponować ofertę firmy.

 

Rollup – projekt

Projektowanie dobrej reklamy w każdym przypadku powinno się rozpocząć od określenia celu i odbiorców. Zastanów się, czy Twoja reklama ma zachęcać do zakupu, informować o usługach firmy, a może ma zwiększyć zaangażowanie już istniejącej bazy klientów? Określ, do kogo chcesz kierować przekaz: do klientów czy potencjalnych klientów? Pomyśl o płci, wieku, zainteresowaniach i profilach osobowości.

Kolejnym krokiem w projektowaniu rollupu powinien być przekaz i sposób komunikacji. Warto zastanowić się nad kolorystyką, rozmieszczeniem poszczególnych elementów na grafice. Pamiętaj, że w przypadku reklamy, mniej znaczy więcej. Skonstruuj jasny i klarowny przekaz, grafika powinna być estetyczna.

W przypadku rollupu ważna jest czytelność – musi być on widoczny z odległości. Postaw na zwięzłe komunikaty i dobre jakościowo zdjęcie. Projektowanie będzie o wiele prostsze, jeśli skorzystasz z pomocy fachowca, który specjalizuje się w grafice do druku. Pliki należy odpowiednio przygotować. Zatem jeśli nie masz własnego grafika, możesz zapytać w drukarni, w której będziesz realizować druk.

 

Rollup – wymiary

Wyróżnia się trzy najpopularniejsze rozmiary stojaków reklamowych. Najczęściej mają one 200 cm wysokości i szerokość 80, 100 lub 120 cm.

  • 80 cm x 200 cm,
  • 100 cm x 200 cm,
  • 120 cm x 200 cm.

 

Rollup – cena

Stojaki reklamowe są ekonomiczną formą reklamy. Można je wykonać już od około 150 zł w opcji standardowej. Drukarnie posiadają w swojej ofercie także opcje bardziej ekskluzywne. Są to np. rollupy ze wzmocnionymi stelażami, czy też drukowane na różnych rodzajach materiałów. Oczywiście wychodząc poza standardy, zapłacimy więcej.