Pomysły na akcesoria i gadżety marketingowe
Informacje
Akcesoria i gadżety marketingowe na targi i konferencje – co warto przygotować na stoisko?
Przygotowanie stoiska wystawienniczego przedsiębiorstwa na targach branżowych lub konferencjach to spore wyzwanie. Podczas uczestnictwa w branżowych wydarzeniach promocyjnych dla firm kluczowe są gadżety reklamowe z logo przedsiębiorstwa. Im bardziej kreatywne gadżety promocyjne przygotujesz, tym większa szansa, że przyciągniesz uwagę potencjalnych odbiorców. A zatem jakie gadżety reklamowe sprawdzą się na stoisku firmowym podczas targów branżowych? Przejrzyj nasz poradnik i zobacz, jakie gadżety reklamowe z nadrukiem pomogą Ci umocnić pozycję marki na rynku.
Spis treści:
- Jak przygotować stoisko na targi branżowe? Jak wyróżnić swoje stanowisko?
- Materiały marketingowe na targi — co ze sobą zabrać?
- Gadżety reklamowe dla potencjalnych klientów
- Nowoczesne gadżety reklamowe z logo firmy – pomysły
- Jak i kiedy wręczać gadżety reklamowe na targach i konferencjach?
Jak przygotować stoisko na targi branżowe? Jak wyróżnić swoje stanowisko?
Przygotowanie stoiska na targi branżowe to kluczowy element w strategii marketingowej, który może zadecydować o sukcesie wydarzenia. Musisz zadbać o to, by stoisko wyróżniało się wizualnie, przyciągało uwagę przechodniów, a jednocześnie skutecznie prezentowało ofertę przedsiębiorstwa.
A zatem jak przygotować stoisko wystawiennicze i w jakie podstawowe upominki i gifty dla klientów warto zaopatrzyć się w pierwszej kolejności? Zacznij od ustalenia docelowej grupy odbiorców, charakterystyki branży oraz spróbuj przeanalizować działania konkurencji. W ten sposób precyzyjniej zaplanujesz, jakie gadżety reklamowe na targach będą najskuteczniejsze.
Przygotowując stoisko reklamowe, zadbaj o kilka kwestii:
- klarowny przekaz marketingowy np. stonowana kolorystyka stoiska zgodna z identyfikacją wizualną marki,
- krótkie hasła reklamowe na materiałach promocyjnych,
- stwórz przestrzeń, która będzie łatwa do odwiedzania przez osoby uczestniczące w targach.
Nie zapomnij też o wyposażeniu stoiska w podstawowe gadżety na targi takie jak np. balony z nadrukiem, plakaty reklamowe i roll-upy, które rozstawisz tuż przed stoiskiem firmowym. Prawdopodobnie nie ma lepszego sposobu, aby wyróżnić swoje stanowisko firmowe niż inwestycja w gadżety reklamowe z logo firmy. Możesz zamówić je w naszej drukarni internetowej z gwarancją wysokiej jakości nadruku, rozsądnej ceny oraz zgodności gotowego produktu z przesłanym projektem.

Materiały marketingowe na targi — co ze sobą zabrać?
Wybierając się na branżowe targi reklamowe, nie zapomnij o tym, aby zabrać ze sobą nowoczesne gadżety reklamowe. Takie materiały reklamowe powinny przede wszystkim przyciągać uwagę potencjalnych odbiorców, a także oddziaływać bezpośrednio na emocję klientów.
Podstawowe gadżety reklamowe, których nie może zabraknąć na stoisku wystawienniczym to:
- ulotki z ofertą przedsiębiorstwa,
- wizytówki z danymi kontaktowymi np. do przedstawicieli handlowych,
- katalogi szyte z ofertą.
To obowiązkowe wyposażenie stoiska na targach branżowych. Takie materiały marketingowe są niezbędne, aby w prosty sposób przekazać potencjalnym odbiorcom kluczowe informacje o produktach i usługach proponowanych przez markę.
Kiedy zamawiasz gadżety na targi branżowe, musisz zacząć od przygotowania estetycznego projektu zgodnego z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa. W trakcie tworzenia materiałów reklamowych na targi:
- pobierz gotowe makiety ze strony Drukarni Online – w ten sposób zapewnisz sobie spójność projektu z wymogami drukarni,
- stosuj kolorystykę i design projektu zgodny z charakterystyką wydarzenia i podstawową identyfikacją wizualną firmy.
Przygotowanie eleganckiej szaty graficznej na gadżety na konferencje jest niezbędne, aby skutecznie przyciągać uwagę potencjalnych odbiorców i wzmacniać ogólny przekaz marketingowy. Kiedy dostosujesz design projektów pod tematykę eventu, możesz wyróżnić się też na tle innych stoisk wystawienniczych na targach.

Gadżety reklamowe dla potencjalnych klientów
Oryginalne gadżety reklamowe na targi to przede wszystkim takie, które pomagają wejść w interakcję z odbiorcami. Najpopularniejsze gadżety promocyjne to:
- notesy oraz kalendarze;
- długopisy;
- power banki;
- kubki;
- magnesy na lodówkę;
- parasole.
Zamawiając takie gifty dla klientów możesz realnie uskutecznić działania reklamowe na targach i zwiększyć poziom sprzedaży usług i produktów.
Nowoczesne gadżety reklamowe z logo firmy – pomysły
Wybierając nowoczesne gadżety reklamowe, warto postawić na innowacyjność i funkcjonalność. W ten sposób wyróżnisz się na tle konkurencji i przyciągniesz uwagę odbiorców.
Materiały marketingowe, które będą innowacyjne i praktyczne to:
- kubki termiczne z ładowarką do smartfona;
- wielofunkcyjne powerbanki z dodatkowym uchwytem na telefon;
- organizery na biurko z miejscem na smartfon i długopisy;
- bezprzewodowe słuchawki w personalizowanym etui;
- smycze z funkcją kabla do ładowania.
Dobrze przemyślane gadżety reklamowe mogą na dłużej zagościć w przestrzeni odbiorców, przypominając im o Twojej firmie na co dzień.
Ekologiczne gadżety reklamowe na targi i eventy branżowe
Praktyczne i ekologiczne gadżety reklamowe, które świetnie sprawdzają się na targach branżowych do wyróżnienia stoiska wystawienniczego to:
- Torby bawełniane na zakupy z logo – idealnie sprawdzą się do promocji działań firmy w branży kosmetycznej, odzieżowej i spożywczej.
- Akcesoria drewniane – np. podstawki na telefon będą świetnym uzupełnieniem działań reklamowych na stoisku firm technologicznych, IT i architektonicznych.
- Notesy z papieru ekologicznego – świetne do codziennego użytku, które sprawdzą się jako element działań promocyjnych w branży edukacyjnej, księgowej.
- Rośliny w doniczkach z etykietą lub naklejką z logo przedsiębiorstwa – będą dobrym uzupełnieniem stoiska wystawienniczego firm z branży dekoratorskiej, deweloperskiej, a także związanej z organizacją eventów.
Różnorodne personalizowane gadżety na konferencje możesz zamówić w naszej drukarni internetowej. Wystarczy, że przygotujesz projekt, a zajmiemy się wydrukiem gadżetów reklamowych z logo w dowolnym nakładzie.
Gift bagi – upominki promocyjne na konferencje i eventy
Gifty dla klientów to doskonały sposób, aby wzmacniać i budować relacje biznesowe zarówno podczas konferencji, jak i targów branżowych. Boxy podarunkowe mogą zawierać liczne upominki promocyjne, które podkreślają wartość, cele i misję marki. Aby zapakować taki zestaw, przydatne są torby reklamowe z logo – dzięki temu zapanujesz nad chaosem, który może pojawić się podczas nagłego napływu klientów do stoiska firmowego.
Do gift bagów dla klientów warto włożyć:
- lokalne produkty z etykietą lub naklejką z logo (np. miody, słodycze);
- kalendarze ścienne np. trójdzielne, które mogą towarzyszyć klientom przez cały rok;
- kalendarze biurkowe i książkowe, które są praktycznym i eleganckim dodatkiem;
- notesy z personalizowanym nadrukiem.
Gotowe gifty dla klientów w paczkach to świetny sposób, aby zachęcać klientów do dalszych interakcji z przedsiębiorstwem. W ten sposób budujesz też pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa wśród potencjalnych odbiorców.
Gadżety reklamowe dla domu, jako upominek na targach
W przypadku gadżetów reklamowych, które klienci mogą wykorzystać w swoim domach, rozróżniamy przede wszystkim: rośliny doniczkowe w spersonalizowanych doniczkach z logo marki, magnesy lodówkowe, a także plakaty cyfrowe. Warto też wykorzystać korkowe podkładki pod kubki, praktyczne kubki termiczne, a nawet termosy. Takie gadżety klienci wykorzystają w swoich domach, a te będą przypominać im o ofercie Twojego przedsiębiorstwa.
Wyżej wymienione gadżety reklamowe sprawdzą się na eventach związanych z branżą wnętrzarską, wykończeniową, budowlaną, a także dekoracyjną.
Ciekawe i kreatywne gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe z logo marki przeznaczone na targi branżowe mogą być też kreatywne. Bardzo dobrze sprawdzają się logiczne układanki w opakowaniach oznaczonych logo marki, fidgety (gadżety antystresowe).
Takie produkty reklamowe sprawdzą się głównie podczas konferencji i targów w branżach technologicznych, a także na zjazdach korporacyjnych. W ten sposób można zachęcić odbiorców do interakcji z marką i jednocześnie uskutecznić formę pasywnego przekazu reklamowego.
Gadżety podróżne reklamowe, jako upominek na targach
Skuteczne gadżety promocyjne na konferencje i wydarzenia branżowe to także tzw. miniakcesoria, które są oznaczone eleganckimi etykietami i naklejkami z logo przedsiębiorstwa. Możesz w tym przypadku wykorzystać multitoole, kubki termiczne, powerbanki i inne oryginalne gadżety reklamowe, które znajdują praktyczne zastosowanie podczas podróży.
To dobry wybór dla firm, które chcą skutecznie promować swoją ofertę w branży outdoorowej i odzieżowej – związanej ze sportami turystycznymi np. wędrówkami górskimi.

Jak i kiedy wręczać gadżety reklamowe na targach i konferencjach?
Upominki promocyjne do rozdawania podczas targów i konferencji firmowych warto rozdawać przede wszystkim w sytuacjach, kiedy potencjalni odbiorcy będą w stanie maksymalnie skupić się na interakcji z marką.
A zatem przygotowane gadżety reklamowe najlepiej rozdawać:
- Na początku targów – rozdanie drobnych upominków od razu na wejściu może przyciągnąć uwagę i zachęcić uczestników do odwiedzenia stoiska w późniejszym czasie.
- W trakcie prezentacji lub wykładu – podczas wystąpień, szczególnie na konferencjach, można wręczyć gadżety w formie nagród za aktywność.
- Pod koniec rozmowy z potencjalnym klientem – najlepszym momentem na wręczenie bardziej ekskluzywnego gadżetu jest zakończenie konstruktywnej rozmowy.
W trakcie targów na firmowym stoisku wystawienniczym warto też wykorzystywać możliwość organizacji konkursów i loterii, w których do wygrania będą praktyczne i kreatywne gadżety reklamowe. To dobre formy zaangażowania odbiorcy, które uskuteczniają przekaz reklamowy i poprawiają rozpoznawalność marki nie tylko na targach, ale i ogółem na rynku.