DrukarniaOnline.pl

Papier firmowy - jak zrobić dobry projekt?

Papier firmowy - jak zrobić dobry projekt?

Spis treści:

 

Do czego stosuje się papiery firmowe?

Papiery firmowe stanowią jeden z istotniejszych elementów prowadzenia firmy. Pozwalają one stworzyć ciekawą wizualnie wizytówkę, a przy tym są niezbędne. Nie obejdzie się bez nich żadne nowoczesne przedsiębiorstwo. To produkt, który idealnie sprawdza się jako materiał do ponownego zadruku w drukarkach biurowych. Wykorzystywane są między innymi do drukowania faktur, umów, różnorodnych innych dokumentów.

 

Zadbaj o estetyczny wygląd druku!

Jeżeli chcesz posiadać papier firmowy oparty o naprawdę dobry projekt, nie powinieneś poprzestawać na gotowcach. Poświęć nieco więcej czasu i uwagi odpowiedniemu przygotowaniu projektu graficznego. Zyskasz w ten sposób profesjonalny i szalenie atrakcyjny wygląd papierów firmowych. Podstawą efektownego projektu papieru firmowego jest jego stonowany charakter i czytelność. Podczas tworzenia wzoru na papier firmowy, nie zaleca się stosowania zdjęć. Najpopularniejsze są tutaj elementy wektorowe. Druk papierów firmowych z projektu, w którym zastosowano wektory, zawsze będzie wyglądać estetycznie.

  Projekt papieru firmowego

 

Czego w papierze firmowym nie powinno zabraknąć?

Tworząc profesjonalne papiery firmowe, należy pamiętać o tym, aby widniały na nich najważniejsze dane kontaktowe. Pamiętaj, aby zamieścić dane takie jak nazwa firmy, adres siedziby, telefon kontaktowy oraz adres e-mail. Druk papierów firmowych często jest stosowany jako podręczne kartki do notowania.

 

Unikaj podstawowych błędów w druku!

W zależności od przeznaczenia takiego papieru firmowego możemy zastosować kratkę lub linię jak w zeszycie. Trzeba przy tym jednak pamiętać, że linia nie powinna być cieńsza niż 0,05 mm. Co więcej, linie takie powinny być wykonane w jednolitym kolorze (najlepiej czarnym) o nasyceniu koloru 100%. Jeżeli zastosujesz grubsze linie do 0,12 mm, to minimalne nasycenie koloru powinno być na poziomie 35%. Przy grubościach 0,2 mm powinno ono wynosić minimum 20% koloru czarnego. Im grubsze linie w projekcie, tym nasycenie ich koloru powinno być mniejsze. To ważne, ponieważ gruba linia z wyraźnym kolorem spowoduje, że papier firmowy stanie się nieczytelny. Pamiętaj jednak, że nasycenie koloru linii nie powinno zejść poniżej 7%. Wówczas bowiem po wydrukowaniu linie mogą być niekompletne. Dla dodania papierom firmowym elegancji i profesjonalizmu warto zadbać o czytelność czcionek. Nie stosuj czcionek o rozmiarze mniejszym niż 7pkt. Ważnym aspektem tworzenia projektów papierów firmowych jest również rodzaj papieru. Papiery firmowe są drukowane na papierach offsetowych i kolory zawsze będą trochę bledsze niż w projekcie. Drukarnie z reguły nie dają możliwości wyboru podłoża do druku papierów firmowych. U nas masz wybór pomiędzy papierem Preprint 90 g a papierem z recyklingu 90 g.


Poświęć trochę czasu na przygotowanie projektu papieru firmowego.

Zaskocz swoich klientów nowym wyglądem faktur i umów. To naprawdę działa!