DrukarniaOnline.pl

Nagrody i wyróżnienia

Nagrody i wyróżnienia

Spis treści:

 

III miejsce w rankingu sklepów internetowych OPiNEO 2024

 

Mamy kolejną nagrodę!!!
Serwis Opineo.pl opublikował wyniki 15 edycji Rankingu Sklepów Internetowych OPiNEO 2024. Znaleźliśmy się na podium, zajmując trzecie miejsce w kategorii Biuro i firma. Wszystko dzięki Waszym głosom i opiniom, a każda opinia jest bezcenna. To one budują nasz wizerunek i wskazują, czy zmiany zachodzące w naszej firmie zmierzają w dobrym kierunku. Dziękujemy za zaufanie!

Tak wygląda nasza nagroda :-)

Dyplom OPiNEO 2024

 

Ranking sklepów internetowych

Ostatnie lata przyniósły wiele zawirowań w branży e-commerce m. in. zmiany łańcuchów dostaw, zmiany rynków zbytu, inflację, a także dalszy rozwój technologii, w szczególności związny z rozwojem AI. Zmiany na rynku e-commerce mają ogromny wpływ na zachowania konsumentów oraz ich decyzje zakupowe. Co się aktualnie szybko zmienia? Współczesny konsument dokonuje bardziej świadomych i przemyślanych zakupów. Często szuka oszczędności. Dzięki wielu narzędziom dostępnym w sieci potrafi dotrzeć do najbardziej atrakcyjnej oferty produktu. Jak przy coraz większej konkurencji radzą sobie sklepy internetowe? Okazuje się, że budowanie wizerunku i zaufania do marki staje się kluczowe i ma ogromne znaczenie przy dokonywaniu decyzji zakupowej.

W ramach tegorocznej edycji rankingu Opineo, starano się odpowiedzieć na pytanie: jaki obraz rynku wyłania się z perspektywy konsumentów na podstawie ich opinii i recenzji. Wyłoniono laureatów pośród 17 kategorii e-sklepów, które najlepiej poradziły sobie na rynku latach 2023-2024. Ranking prezentuje firmy, które nabrały rozpędu i z sukcesem wykorzystały okres przemian i wyzwań.

Edycja odbyła się przy wsparciu Partnerów: Bussiness Insider, Skąpiec, Forbes, Ringier Axel Springer, Lamoda, Wygodne Zwroty, Atomstore, Walutomat, Przelewy24. Patronat merytoryczny objęła organizacja PBI (Polskie Badania Internetu).

Ranking Opineo obejmuje 17 kategorii oraz tradycyjnie – listę najlepszych sklepów internetowych. Powstał na bazie ponad około 20 milionów opinii udzielonych przez klientów e-sklepów w oparciu o metodologię firmy Nielsen. Zestawienie tworzone jest na podstawie potransakcyjnych opinii konsumenckich, czyli opinii wystawionych przez klientów e-sklepów, po dokonanych zakupach. Wystawiając opinię, konsumenci oceniają: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość́ zapakowania przesyłki oraz deklarują, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym.

Więcej informacji dotyczących rankingu znajduje się na stronie: ranking.opineo.pl

 

Finałowa gala konkursu "E-commerce Jutra" organizowanego przez Dziennik Gazeta Prawna i Google Polska

Z ogromną satysfakcją informujemy, że należymy do ścisłego grona finalistów konkursu "E-commerce Jutra" organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną w partnerstwie z Google Polska.

 

Co to za konkurs i jak się to wszystko zaczęło?

"Firmy Jutra: e-commerce", to innowacyjny i zaawansowany program szkoleniowo-rozwojowy realizowany przez Google oraz PFR. Uczestniczyć w programie mogło jedynie 500 polskich firm (spośród około 25000 zaproszonych), które aspirują do roli liderów polskiego rynku e-commerce.

Gala finałowa konkursu E-commerce Jutra

W październiku 2022 r. przystępujemy do udziału w programie. Cykl szkoleń trwa pełne 4 tygodnie i obejmuje serię wykładów oraz zajęć praktycznych. Czego dokładnie dotyczyły wykłady? Całego spektrum zagadnień związanych z prowadzeniem sprzedaży w internecie: działania marketingowe, obsługa klienta, logistyka, analityka itd. W roli prelegentów uczestniczyli czołowi eksperci z branży marketingu i e-commerce w Polsce: Artur Jabłoński (digitalk), Martyna Zastrożna (Analityczka, specjalistka SEO, entuzjastka UX), Dawid Prokopowicz (Google), Paweł Gontarek (Zgred SEO Agency, Semgence), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Paweł Tkaczyk (MIDEA), Krzysztof Modrzewski (Szkoła Marketing Masters), Przemysław Modrzewski (Google).

Przez cały październik uczestniczyliśmy w serii szkoleń, warsztatów i wykładów traktujących o innowacyjnych narzędziach i technikach wspierających marketing. Dowiedzieliśmy się, jak istotne są potrzeby i doświadczenia klientów. Odkryliśmy nowe pokłady ciekawych pomysłów i rozwiązań, które już wkrótce mogą okazać się tym, co będzie „napędzać” sprzedaż. Wreszcie po 4 tygodniach intensywnych spotkań i konsultacji z prelegentami program dobiega końca, a my otrzymujemy certyfikaty uczestnika programu "Firmy Jutra: e-commerce".

Gala finałowa konkursu E-commerce Jutra

Wraz z zakończeniem programu, Dziennik Gazeta Prawna ogłasza prestiżowy konkurs "E-commerce jutra", w którym udział mogą wziąć wyłącznie uczestnicy programu. Celem konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie polskich przedsiębiorców - liderów, którzy wdrożyli wiodące rozwiązania i narzędzia w zakresie handlu online, a także posiadają zespół odpowiadający najlepszym standardom na rynku. Każda firma ma szansę wygrać jedną z pięciu głównych statuetek, lub zostać wyróżnioną w jednej z pięciu kategorii konkursowych. Kapituła konkursu bierze pod uwagę m.in. obszary: dostosowania strony do potrzeb użytkowników (UX), logistyki, marketingu, analityki i obsługi klienta. Zgłaszamy się do konkursu i rozpoczyna się seria pytań, ankiet, eliminacji.

Wytrwale przechodzimy przez wszystkie etapy konkursu i znajdujemy się w zaszczytnym gronie finalistów.

Do finałowej gali zostały zaproszone najlepsze firmy. Finał konkursu z wręczeniem nagród i wyróżnień odbył się 30 marca 2023 r. w siedzibie Google Polska w Warszawie. Udział w tak prestiżowym wydarzeniu to wielkie wyróżnienie i zastrzyk pozytywnej energii. To dowód, że potrafimy wprowadzać nowoczesne rozwiązania i zmierzamy we właściwym kierunku. Jednocześnie dostrzegliśmy, jak wiele aspektów dotyczących handlu online możemy jeszcze poprawić i unowocześnić. Zapewniamy, że nie spoczniemy na laurach. Fotorelacja z gali finałowej dostępna jest tutaj: źródło: www.gazetaprawna.pl

 

 

Dzięki Waszemu wsparciu i ogromnej ilości pozytywnych opinii, otrzymaliśmy kolejną prestiżową nagrodę oraz wyróżnienie.

 

II miejsce w rankingu sklepów internetowych OPiNEO 2022

W 13 edycji Rankingu sklepów internetowych OPiNEO zajęliśmy w kategorii Biuro i Firma zaszczytne drugie miejsce! To wszystko dzięki Waszym głosom. Dziękujemy za zaufanie.

Przepis na sukces mamy bardzo prosty - trzeba słuchać Klientów i reagować na ich potrzeby. To buduje zaufanie i solidną podstawę do długoletniej współpracy. A tak wygląda nagroda :-)

Dyplom OPiNEO 2022

 

Laur OPiNEO 2020

Dyplom OPiNEO 2020

W 11 edycji Rankingu Sklepów Internetowych OPiNEO 2020 znaleźliśmy się w gronie Laureatów. Laur Opineo przyznawany jest sklepom, które wyróżniają się najwyższą jakością obsługi klienta, czego dowodem są pozytywne opinie zgromadzone w serwisie Opineo.pl.

 

Zaufały nam tysiące firm i instytucji!

Współpracujemy z wieloma znanymi markami, ale dla nas liczy się każda firma. Systematycznie pracujemy nad tym, aby grono naszych zadowolonych kontrahentów było coraz większe. Jeśli jeszcze nie zostałeś naszym klientem, to nie czekaj. Skontaktuj się z nami, a dalej się już Tobą zaopiekujemy.

Tu możesz sprawdzić, z kim współpracujemy

a tu sprawdzisz opinie na nasz temat zamieszczone w serwisie Opineo.pl