Nagrody i wyróżnienia
Informacje
Nagrody i wyróżnienia
Spis treści:
- Finałowa gala konkursu "E-commerce Jutra" organizowanego przez Dziennik Gazeta Prawna
- II miejsce w kategorii Biuro i firma w rankingu sklepów internetowych OPiNEO 2022
- Ranking sklepów internetowych
- Laur OPiNEO 2020
- Zaufały nam tysiące firm i instytucji!
Finałowa gala konkursu "E-commerce Jutra" organizowanego przez Dziennik Gazeta Prawna i Google Polska
Z ogromną satysfakcją informujemy, że należymy do ścisłego grona finalistów konkursu "E-commerce Jutra" organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną w partnerstwie z Google Polska.
Co to za konkurs i jak się to wszystko zaczęło?
"Firmy Jutra: e-commerce", to innowacyjny i zaawansowany program szkoleniowo-rozwojowy realizowany przez Google oraz PFR. Uczestniczyć w programie mogło jedynie 500 polskich firm (spośród około 25000 zaproszonych), które aspirują do roli liderów polskiego rynku e-commerce.
W październiku 2022 r. przystępujemy do udziału w programie. Cykl szkoleń trwa pełne 4 tygodnie i obejmuje serię wykładów oraz zajęć praktycznych. Czego dokładnie dotyczyły wykłady? Całego spektrum zagadnień związanych z prowadzeniem sprzedaży w internecie: działania marketingowe, obsługa klienta, logistyka, analityka itd. W roli prelegentów uczestniczyli czołowi eksperci z branży marketingu i e-commerce w Polsce: Artur Jabłoński (digitalk), Martyna Zastrożna (Analityczka, specjalistka SEO, entuzjastka UX), Dawid Prokopowicz (Google), Paweł Gontarek (Zgred SEO Agency, Semgence), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Paweł Tkaczyk (MIDEA), Krzysztof Modrzewski (Szkoła Marketing Masters), Przemysław Modrzewski (Google).
Przez cały październik uczestniczyliśmy w serii szkoleń, warsztatów i wykładów traktujących o innowacyjnych narzędziach i technikach wspierających marketing. Dowiedzieliśmy się, jak istotne są potrzeby i doświadczenia klientów. Odkryliśmy nowe pokłady ciekawych pomysłów i rozwiązań, które już wkrótce mogą okazać się tym, co będzie „napędzać” sprzedaż. Wreszcie po 4 tygodniach intensywnych spotkań i konsultacji z prelegentami program dobiega końca, a my otrzymujemy certyfikaty uczestnika programu "Firmy Jutra: e-commerce".
Wraz z zakończeniem programu, Dziennik Gazeta Prawna ogłasza prestiżowy konkurs "E-commerce jutra", w którym udział mogą wziąć wyłącznie uczestnicy programu. Celem konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie polskich przedsiębiorców - liderów, którzy wdrożyli wiodące rozwiązania i narzędzia w zakresie handlu online, a także posiadają zespół odpowiadający najlepszym standardom na rynku. Każda firma ma szansę wygrać jedną z pięciu głównych statuetek, lub zostać wyróżnioną w jednej z pięciu kategorii konkursowych. Kapituła konkursu bierze pod uwagę m.in. obszary: dostosowania strony do potrzeb użytkowników (UX), logistyki, marketingu, analityki i obsługi klienta. Zgłaszamy się do konkursu i rozpoczyna się seria pytań, ankiet, eliminacji.
Wytrwale przechodzimy przez wszystkie etapy konkursu i znajdujemy się w zaszczytnym gronie finalistów.
Do finałowej gali zostały zaproszone najlepsze firmy. Finał konkursu z wręczeniem nagród i wyróżnień odbył się 30 marca 2023 r. w siedzibie Google Polska w Warszawie. Udział w tak prestiżowym wydarzeniu to wielkie wyróżnienie i zastrzyk pozytywnej energii. To dowód, że potrafimy wprowadzać nowoczesne rozwiązania i zmierzamy we właściwym kierunku. Jednocześnie dostrzegliśmy, jak wiele aspektów dotyczących handlu online możemy jeszcze poprawić i unowocześnić. Zapewniamy, że nie spoczniemy na laurach. Fotorelacja z gali finałowej dostępna jest tutaj: źródło: www.gazetaprawna.pl
Dzięki Waszemu wsparciu i ogromnej ilości pozytywnych opinii, otrzymaliśmy kolejną prestiżową nagrodę oraz wyróżnienie.
II miejsce w rankingu sklepów internetowych OPiNEO 2022
Serwis Opineo.pl właśnie opublikował wyniki kolejnej 13 edycji Rankingu Sklepów Internetowych OPiNEO 2022. W tegorocznym zestawieniu znaleźliśmy się na podium, zajmując drugie miejsce w kategorii Biuro i firma. To wszystko dzięki Waszym głosom. Dziękujemy za zaufanie.
Przepis na sukces mamy bardzo prosty - trzeba słuchać Klientów i reagować na ich potrzeby. To buduje zaufanie i solidną podstawę do długoletniej współpracy. A tak wygląda nagroda :-)
Ranking sklepów internetowych
Ostatni rok przyniósł wiele zawirowań w branży e-commerce m. in. zmiany łańcuchów dostaw, zmiany rynków zbytu, inflację a także dalszy rozwój technologii. Dla jednych firm był to czas dalszego rozwoju, dla innych czas redukcji. Zmiany na rynku miały również wpływ na samych konsumentów oraz ich decyzje zakupowe. Okres postpandemiczny stał się bowiem dla większości czasem przemyślanych zakupów, szukania oszczędności a także trudności w zdobyciu wielu towarów, które wcześniej były powszechnie dostępne.
W ramach tegorocznej edycji rankingu Opineo, starano się odpowiedzieć na pytanie: jaki obraz rynku wyłania się z perspektywy konsumentów na podstawie ich opinii i recenzji. Wyłoniono laureatów pośród 16 kategorii e-sklepów, które najlepiej poradziły sobie na rynku w okresie 2021-2022. Tym samym zaprezentowano firmy, które nabrały rozpędu i z sukcesem wykorzystały okres przemian i wyzwań.
Edycja odbyła się przy wsparciu Partnerów: Przelewy24.pl, Walutomat, PayPo, DPD oraz SPARK Patronat medialny objęły serwisy: Forbes oraz Business Insider. Patronat merytoryczny objęła organizacja PBI.
Ranking Opineo obejmuje 16 kategorii oraz tradycyjnie – listę najlepszych sklepów internetowych. Powstał na bazie ponad 2 milionów opinii udzielonych przez klientów e-sklepów w oparciu o metodologię firmy Nielsen. Zestawienie tworzone jest na podstawie potransakcyjnych opinii konsumenckich, czyli opinii wystawionych przez klientów e-sklepów, po dokonanych zakupach. Wystawiając opinię, konsumenci oceniają: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość́ zapakowania przesyłki oraz deklarują, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym.
Więcej informacji dotyczących rankingu znajduje się na stronie: ranking.opineo.pl
Laur OPiNEO 2020
W 11 edycji Rankingu Sklepów Internetowych OPiNEO 2020 znaleźliśmy się w gronie Laureatów. Laur Opineo przyznawany jest sklepom, które wyróżniają się najwyższą jakością obsługi klienta, czego dowodem są pozytywne opinie zgromadzone w serwisie Opineo.pl.
Zaufały nam tysiące firm i instytucji!
Współpracujemy z wieloma znanymi markami, ale dla nas liczy się każda firma. Systematycznie pracujemy nad tym, aby grono naszych zadowolonych kontrahentów było coraz większe. Jeśli jeszcze nie zostałeś naszym klientem, to nie czekaj. Skontaktuj się z nami, a dalej się już Tobą zaopiekujemy.
Tu możesz sprawdzić, z kim współpracujemy
a tu sprawdzisz opinie na nasz temat zamieszczone w serwisie Opineo.pl