DrukarniaOnline.pl

Jak reklamować się na święta?

Jak reklamować się na święta?

Spis treści:

Czas przedświąteczny to okres gorączkowych przygotowań, poszukiwania upominków, a także usług różnego rodzaju. W tym okresie każdy z nas jest bardziej skłonny do większych wydatków. Każda branża szuka sposobów, aby możliwie najlepiej wykorzystać ten czas. Trzeba się wyróżnić, aby w natłoku świątecznych ofert i promocji skutecznie dotrzeć do swoich Klientów. Na co postawić w tym niezwykle owocnym dla biznesu okresie? Duże sieci sklepowe stawiają na częstotliwość przekazywanych informacji i jak się okazuje, jest to bardzo efektywne. Często wykorzystują do tego celu druk ulotek lub drukowanie katalogów. Te proste formy reklamy skutecznie przyciągają Klientów i zachęcają do skorzystania z ich oferty. Kuszenie różnorodnymi promocjami świątecznymi generuje spore zyski, ale wymaga większych nakładów na reklamę. Inwestycja w druk plakatów lub postawienie na ulotki składane to przepis na sukces w okresie około świątecznym.

 

Różne branże – różne potrzeby

Każda branża ma swoje indywidualne potrzeby. To powoduje, że należy nieco szerzej podejść do tematu przedświątecznej reklamy. Aby ta przyniosła oczekiwane rezultaty w postaci zadowolonych klientów, należy stawiać na środki, które pozwolą celnie dotrzeć do właściwych odbiorców. Dla przykładu hotele i pensjonaty będą kusiły niezwykłymi ofertami wypoczynku świątecznego. Często jest to oferta przedstawiona w postaci atrakcyjnego druku ulotek. Z kolei firmy odzieżowe z pewnością postawią na stylowy i rzucający się w oczy druk plakatów. Bez względu jednak na ostateczny wybór nośnika reklamy zachęcającej klientów, najważniejsze jest atrakcyjne przedstawienie swojej oferty. Postaw na dobrze przemyślany projekt, zabawne i chwytliwe hasło reklamowe. To z pewnością zachęci do skorzystania ze świątecznej promocji i zakupu upominku dla bliskiej osoby.

  Jak reklamować się na święta?

 

Najpopularniejsze alternatywy

Do najchętniej wykorzystywanych nośników reklamy w okresie świątecznym należy bez wątpienia drukowanie katalogów, ale również ulotki składane, plakaty czy broszurki reklamowe. Najchętniej wybieranym formatem wśród ulotek jest format A5 bądź DL. Ulotki przeważnie są realizowane na papierze kredowym błyszczącym 130 g. Z kolei w przypadku plakatów, najchętniej stosowane są formaty A3 oraz A2. Plakaty, podobnie jak ulotki, najpiękniej prezentują reklamy na papierze kreda błysk 130 g. Sklepy należące do sieci, to firmy, które nie żałują na solidną promocję w okresie przedświątecznym. Z tego powodu sporą ilość środków przeznaczają właśnie na drukowaną reklamę. Najczęściej wybierane są wówczas ulotki składane bądź katalogi szyte. Ich forma jest z reguły najprostsza, a przy dużych nakładach jest to jak najbardziej wskazane. Jak widać każdy może znaleźć bardzo wiele możliwości zrealizowania solidnej i efektownej formy promocji. Najważniejsze, aby niezależnie od jej formy, skutecznie docierała do właściwej grupy odbiorców.

cennik druku katalogów szytych