DrukarniaOnline.pl

Broszura informacyjna czy folder? Co drukuje branża turystyczna?

Broszura informacyjna czy folder? Co drukuje branża turystyczna?

Spis treści:

 

Branża turystyczna prześciga się w różnorodnych formach broszur, folderów i katalogów. Przedstawiają one zazwyczaj ofertę biura podróży lub hotelu. Często można spotkać publikacje informujące o atrakcjach znajdujących się w pobliżu. Każda z tych prezentacji jest wyjątkowo zachęcająca, jednak co obecnie jest na topie? Foldery reklamowe, broszury czy może katalogi szyte?
 

 

Co znajdziesz w punkcie informacji turystycznej?

W okresie wakacji biura podróży i punkty informacji turystycznej cieszą się szczególnym zainteresowaniem turystów. Posiadają w swojej ofercie różnorodne produkty i usługi. Swoją ofertę prezentują w formie ciekawych i bardzo urozmaiconych materiałów reklamowych. Praktycznie w każdym takim punkcie znajdziesz broszury informacyjne, ulotki składane, foldery reklamowe czy mapy. Materiały tego rodzaju informują o różnorodnych wydarzeniach i atrakcjach znajdujących się w pobliżu.

 

  Broszury informacyjne czy foldery?


Atrakcyjna prezentacja wakacyjnej oferty

Folder turystyczny znajdujący się na półkach biur podróży najczęściej przybiera formę ulotki składanej. Przeważnie są to ulotki składane A4 do DL w „C” lub 4xDL do DL. Ten drugi format składany jest w popularną harmonijkę. Na folderach tego rodzaju znajdziemy często mapkę obszaru, którego dotyczy prezentacja. Zazwyczaj znajdziemy także harmonogram imprez organizowanych w danym miejscu. Taka składana ulotka jest wspaniałą formą reklamy dla miejsca, w jakim się aktualnie znajdujemy.

Cennik druku ulotek składanych

 

Broszury z kolei najczęściej przybierają formę małych katalogów szytych. Przeważnie zawierają zbiór najciekawszych i godnych odwiedzenia zakątków danej okolicy. Można też spotkać broszury opisujące konkretne wydarzenie. Znajdzie się tam zapewne dokładny program imprezy oraz lista wykonawców. Katalogi szyte tego rodzaju stanowią bardzo ciekawe i przydatne przewodniki po prezentowanym mieście lub regionie.

Ciekawą opcją są również katalogi klejone. Najczęściej wykorzystywane są przez branżę turystyczną jako klasyczne informatory. Zawierają one wówczas szereg szczegółowych informacji. Znajdziesz w nich wykaz miejsc noclegowych, atrakcji turystycznych, lokali gastronomicznych i wielu innych ważnych punktów. To prawdziwa skarbnica cennych informacji.

Jak widać, każda z form znajduje swoje zastosowane. Podkreśla także prestiż danego miejsca lub imprezy. Często stanowi też piękną pamiątkę z wakacji.